محل تبلیغات شما

تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می‌باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می‌شود.

تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی می‌توان گفت که تاثیر‌گذاری و تاثیرپذیری آن چندان ارزشی ندارد.

تبلیغ در مودم آگهی ایجاد کرده آنها را علاقه‌مند و تشویق به خرید می‌نماید و نیز خرید هوشیار کند.

در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگهی دارد می‌شود. این آگهی وارن را می‌تواند نوعی آموزش دانست البته از نوع غیر رسمی زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی‌آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم،

این آگهی وارن به تناسب تبحر مبلغ، ارزشی آموزشی پیدا خواهد کرد، تبلیغد همان تعلیم نیست بلکه نوعی از آن می‌تواند باشد.

با توجه به مناسب گفته شد، تبلیغ و تبلیغات می‌تواند در بالا بردن توسعه فرهنگی اجتماعی و ی با‌سم نقش بسزایی داشته باشد.

در تبلیغات برای این که اثر مطلوب را داشته باشیم بدانیم که بین پیام دهنده و پیام گیرنده. چه و‌چگونه ارتباطی برقرار نمائیم که این امر به میزان تبحر مبلغ بستگی دارد هر چه مبلغ در این مسیر کوشاتر و با موضوع علمی و با‌زیرکی خاص برخورد نماید نتیجه بهتر و اثرات مطلوبتری سپری خواهد داشت.

تبلیغات

تبلیغات نیز مانند تمام علوم دیگری دارای تاریخچه‌ای کهن می‌باشد زیرا از هنگامی که شر به زندگی اجتماعی روی آورد و تصمیم گرفت در جامعه زندگی کند و نیاز به داد و ستد پیدا کرد و محصولاتی برای فروش داشته نیاز به تبلیغات احساس شد، بنابراین اهالی شهر باید به گونه‌ای از ؟؟؟کالاها یا کارون کالا باخبر می‌شدند به بازار می‌رفتند. استاد کاران قدیم برای اینکه نام خود را جاودان سازند برروی تولیدات صنایع دستی خود نام یا علامتی که تحقیق آنها؟؟؟ می‌کرد که امروزه به نام علائم تجاری تغییر نام پیدا کرده است هنگامی که این قطعات و صنایع دستی دست به دست می‌‌گشت نام و علائم آنها نیز زبان جاری می‌شد و این یک عمل تبلیغی بود.

به طور کلی در قدیم روشها تبلیغ تجاری که پایه‌گذاری برای روشهای جدید بود عبارتند از:

۱ـ حک اسم یا علامت مخصوص به استاد کار

۲ـ جارچیهای شهر ۳ـ تبلیغ و نشان روی دیوارها

اما با وجود گسترش تبلیغات از گذشته دو واقعه مهم به تبلیغات شکل و روح تازه‌ای بخشید و انقلابی در آن ایجاد کرد:

۱ـ اختراع صنعت چاپ در سال ۱۴۵۰که پیامها را به تعداد زیاد چاپ کرد.

۲ـ اختراع دستگاههای پخش صوت در قرن بیستم که پیامها را از طریق امواج به دورترین نقاط که مطبوعات امکان رسیدن به آن مکان رسیدن به آن مکانها را نداشتند به گوش افراد می‌رساند

از تبلیغات تجاری چه می دانیم؟

اما اگر بتوان مبدایی برای شکل‌گیری تبلیغات تجاری در ایران قایل می‌شد می‌باید دوران کوتاه صدارت امیر کبیر و اسرا آغاز حرکت انگاشت. چرا که تا قبل از آن ایرانیان متاعی بیش از صد نیاز خود نداشته که برای عرضه آن به تبلیغ داشته باشند.

در عرصه کوتاه سه سال و نیمه صدارت امیر کبیر آن تمدار ایران دوست کوشید تا در رومه رسمی وقایع از ساختن طرفهای چینی، بلور سازی، یافتن شال کرمانی و تولید حریر زربفت و….را مورد تشویق قرار می‌دهند و شاید باید گفت این زمان به عنوان نقطه عطفی در تبلیغات بوده است.((تجارت جهانی تبلیغات پروفسور حمید مولانا))

بررسی روشهای علمی رفتار گرایی در برنامه ریزی تبلیغاتی حمیرا یگانه پرور

به چه علت تبلیغ می کنیم؟

علل و عواملی که موسسه‌ها تولید یا خدماتی را ترغیب به تبلیغ می‌نماید متعدد می‌باشند که علل اولیه آن عبارتند از:

۱ـ مطلع کردن مخاطبین:

به علت عدم اطلاع کافی مخاطبین از زمینه‌های مختلف کالا یا خدمات در این جا به مخاطبین اطلاعات اولیه و مورد نیاز را می‌توان ارائه کرد.

۲ـ بالا بردن تعداد مخاطبین:

با مطلع کردن مخاطبین انتظار این است که آنان جلب شده و به مرور افزایش یابد این هدف اصلی تبلیغی است که همانا می‌خواهند محتوای پیام و تبلیغ را فراگیر و جامع نماید. و از این راه به سود مادی یا معنوی قشر نایل آید.

انجام موارد ذکر شده آنچه می‌خواهیم تحقیق خواهد یافت:

۱ـ ازدیاد نوع مصرف سود می‌گیرد.

۲ـ با ازدیاد نوع مصرف بالا رفتن خرید محرز خواهد شد.

۳ـ ازدیاد تکرار مصرف در برنامه‌های روزانه ایجاد می‌شود.

۴ـ جلب نسل جدید و یادآوری به نسل قدیم

تمام مسائلی ذکر شده به دنبال تبلیغ حادث می‌شود.

صابون‌های ارگانیک، کرم و عود

10توصیه ی مهم امنیتی از مشهورترین هکر جهان

بررسی عوامل موثر تبلیغات در کودکان ۹ تا ۱۱ سال

تبلیغات ,تبلیغ ,مخاطبین ,تحقیق ,۲ـ ,آگهی ,و به ,مطلع کردن ,در این ,کرد ۲ـ ,در تبلیغات

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دامین ارزان وبلاگ شیمی آلی باران سرخ موضاعات دینی مذهبی روستای قشلاق دیز isatreto vivagraphic ایران باستان نوشته هایی برای خودم ! Tony's style